FAQ
Levering:
Nederland & België: 7 werkdagen werkdagen
Retourneren
Als u een product wilt retourneren, dan heeft u de mogelijkheid om dit product naar de website/bemiddelingsplatform eigenaar info@lashliner.nl te versturen. Wij zullen het product weer terug versturen naar de verkoper.
(vergeet hierbij niet het retour formulier in te vullen, te vinden bij de algemene voorwaarden)
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw teruggave officieel wordt geplaatst.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geplaatst.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@lashliner.nl
Vragen of klachten;
Heeft u klachten met betrekking tot het bemiddelingsplatform/website. Of klachten die voor de verkoper geadresseerd zijn. Neem dan gerust contact op. Wij kunnen deze klachten of vragen voor de verkoper weer doorspelen naar de verkoper om tot een oplossing komen.
klantenservice: info@lashliner.nl